April Darksmith

Alla inlägg under augusti 2014

Av April Darksmith - 27 augusti 2014 16:48


I denna veckas uppdatering har bland annat den Nordsvenska hästen hittat till Jorvik!

Nya hästar:
- Nu har underbara Nordsvenskar anlänt till Jorvik! Nordsvensken är en fin allsidig häst med ett härligt temperament och mycket styrka. Du hittar dem i Valedale och för att kunna köpa Nordsvensken måste du ha nått level 8.

Fina starka och härliga Nordsvenskar!

Nya kläder:
- En laddning med nya snygga ridstövlar har kommit till The Fashion Barn i Silvergladebyn. Rid dit och kolla in dem!

Hästmarknad:
- Nu har Eddie och Ferdinand öppnat upp hästmarknaden i Fort Pinta och de har med sig den bruna Tinkern, Tobianon och den mörkbruna Frisiska sporthästen som de hade med sig senast hästmarknaden var öppen! Som vanligt när Eddie och Ferdinand slår upp portarna till hästmarknaden behöver de hjälp med diverse sysslor. Trava dit och se om du kan hjälpa dem!

Vänliga hälsningar:
April Darksmith

Av April Darksmith - 11 augusti 2014 00:46

Jag är en väldigt sprallig tjej som skrattar åt allt och alla! xD

Kan gå över gränsen ibland owo

Iallafall så hittade jag (hon frågade vän osv. så jag hittade inte henne men vi säger så cx) en tjej på sso. (Anna Duskstar). Vi är på taker i sgb (silverglade byn) och har skoj.


Imorgon så kommer ett inlägg med alla mina nya hästar! Köpt 4 nya c:  

Av April Darksmith - 6 augusti 2014 22:45

Stötte på Luna Darkfall på star stable online innnan idag och frågade om jag ville vara med i hennes video imorgon på yt! 

Vem svarar nej liksom?

Håll ögonen öppna på yt i övermorgon! 

  

Av April Darksmith - 1 augusti 2014 12:29

Hehe skapade en klubb på sever 2 idag. Den heter: Prime Jokers! Prime Ponies var upptaget så jag tog prime jokers.

Presentation


April Darksmith on Starstable online. Sverige. Något du vill veta om mig? Fråga på ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards